29 Mayıs 2011 Pazar

babammm.....

aslında bu zamana kadar hiç korkutmadın beni baba hiç ama hiç korkutmadın ... ben 23 yaşındayım ama hiç mi hiç korkutmadın hiç kaybetme korusu ile karşı karşıya kalmadım senle hiç karşılaşmadık karşıma öylece çıkmadın sen.böyle bir nedenle olmadı .düşünmedim seni ama o gün çok korktum be baba senin sesini duymak için bir gün hep uğraştım  ama duyamadım sesini. ben seni hiç bu kadar çok özlemedim baba, elini öpmeyi hiç bu kadar çok istemedim . cesaret edebilir miyim bilmiyorum ama sana sarılmak isterim be babacım böyle içime almak istercesine sarmak isterdim ama dediğim gibi cesaret edebilir miyim bilmiyorum bunu..keşke baba sende bi kez oğlum deseydin keşke oğlum deyip öylece bir sarılıp sevseydin ben senin yakınlaşman olarak sadece banyodan çıkınca başımı koklatmak olmasaydı ama olsun senin gibi düz ve kimseye yalakalığı olmayan bir adamın oğlu olduğum için ve beni adam etmek için uğraştığın için çok teşekkürler . fark etmese de kimse bu dünyada seni en çok ben seviyorum ve bu sevgim asla bitmez ve bitmeyecekte.. sen bu dünyada unutmayacağım ve senin  bıraktığın sağlam veya şöyle demem gerekir senin yoğurduğun bu oğlunun hamuruna asla yamuk şeyler yaptırmayacağım ve torununu senin sağlam karakterine uygun ve onurlu ve şerefli yetiştireceğim. seni hep seven ve asla unutmayacak olan oğlun:):)

Hiç yorum yok: