7 Haziran 2011 Salı

nöbet sonrası yarı uyku modda. . .

bir nöbet sonrası  daha vucuduma işlemişken öyle gözlerimle boşboş bakıyorum..Neyse ki vakitakşma üzerine şöyle yaslanmış durmakta .. neyse guzel ve eglencelı bir nöbet geçirmiş olmanın verdiği keyfi ap ayrı birşey arkadaş denebilecek bir grup insanla muhtesem bir gecee geçirdik bir de güvenlık ve serseri kavgası seyrettik tabi neyseki öyle yahut bolye vakıt sabahı buldu ve bız yıne terk eyledık hastaneyi boş vermişliğin keyfi oyle tatlı çıkarken  ben kendımı gecenin keyfine verip gitmişim neyse şuan ne yazdığımı ne saçmaladıgımı gercekten hiç bilmiyorum ama olsun bu benim sayfam ve tek okuru benım ve bu benim saçmalarımı okuyacak biri yok tabi okunmasını işsterdim ama neyse o kadar iyi bir kalem olmadıgım  bariz bellı neyse bakacağız  artık duruma göre gider  bugun:):)

Hiç yorum yok: