6 Kasım 2013 Çarşamba

okuma şenliği

1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara
bir kitapla iki kategori oluyor mu bilmiyorum ama oluyorsa ''
Agatha cristie-Beş küçük domuz
olmuyorsa 
''Agatha cristie-on küçük zenci''okuyacağım

2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.
bu kategori benimde en sevdiklerimden.. ve bu kategori için kitabım sahaftan edindiğim tahmini en az 30 yıllık bir kitap ''Balzac -Otuz yaşındaki kadın '' 

3. Kategori (10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara
Agatha cristie-on küçük domuz tabiki :)
4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
F.Kafka- bütün öyküler kitabı 597 sayfa kabul görür umarım :( 

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını olekuyanlara.
1946 nobel edebiyat ödülü alan hermann hesse - siddhartha 

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
bir dönem elime aldıgım ama nedense okuyamadığım kuyucaklı yusuf-sabahattin ali diyorum :)

7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.
nemesis -jo nesbo daha önce okumadım diye düşünüyorum norveç edebiyatından 

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.

bu kategori ile ilgili elimde bir kitap yok :( ama araştırıp bulacağım bir tane :)
9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.
bunla iligili de yok :(  bunu da araştıracağım

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.
oscar wilde -dorian greyin portresi bir ara başlamıs ve bitirememiştim :(

11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
araştıracağım 

12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanınıokuyanlara. 

bunu da araştırmam gerekli :(
13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
uzun zamandır bu türden bir kitap okumak istiyordum agatha cristie 'nin hayatını okumak isterim belki bilmiyorum ama bakalım nasip :)

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
1993 yılında okumayı öğrendim . bu yıl çıkan bir kitap aradım ama bulamadım araştırmaya devam :)

15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.
bu üçlemeye katılamam sanırım malum kardeşlik kitapları da var birde aöf sınavım :( olsun bakalım :):):)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir kitap iki kategori sayılmıyor maalesef :(

O kafka kitabı 597 sayfa mı? Çok daha fazla gibi gözüküyor.

Unknown dedi ki...

Hadi bakalım Stylo... çok keyifli kitaplar okuyacağa benziyorsun... benim de sınavlarım olmasaydı bu etkinliğe katılmak istiyordum ama vakit yok... sana bol keyifli okumalar dilerim... bir madde ile ilgili yardım edeyim sana... romanlardan uyarlanan filmler linki aşağıda :)

http://tr.wikipedia.org/wiki/Kategori:Romanlardan_uyarlanan_filmler

kitaplarla beslenmek dedi ki...

Eksik kitaplarınızı da merakla bekliyorum =)Keyifli okumalar. sevgilerimle

SERAP dedi ki...

Sanki kitapların bazıları 200 sayfadan az gibi geldi bana...genek kural kitaplarin en az 200 sayfa olması :)