21 Ekim 2012 Pazar

DÖNENCE


Görmez insan perde var ise gözde
Duymaz insan pislik var ise sözde
Bakamazsın gökteki senin olmayan yıldıza
Zannetmeki girersin sen kokmayan kalbe

Görür insan iyilik var ise gözde 
Duyar insan muhabbet var ise sözde
Senin gökteki Ay,Yıldız,Evren
Zannet ki girersin senle dolan kalbe



Ben yanlızım deryalar,küçük bir damla gibi
biliyorum okyanusta yanlızlık olmaz ama
Ben yanlızım okyanusta kalabalıkta insan gibi 
Biliyorum kalabalıkta yanlızlık çoktur ama

Su içipte gördüğüm bir çok hayalim var benim
Onsuz geçen günleri yaşamış saymaz benliğim
Aşk sinemde bir nişan ,bir rozet gibi durum
Var olmayınca canan ,tekrar doğar hiçliğim



Bre arkadaş aç gözü dünya bataklıktadır
batan geminin malı,insanlık ucuzluktadır
Kahpe kalpli insanı, el üstünde tutanlar 
Foseptik çukurundaki yaratıklardır

Söz yazarak biterse,yürek neden dururki 
Bildiğim şeyleri söylemeden öldüm ben
Yazdım cizdim olmadı ,gördüm ki hayat feci
Dünya dünyaya gelmeden,ölümle aşıktım ben..

Hiç yorum yok: