17 Nisan 2012 Salı

baba ve piç-elif şafak (ardından)

Yaklaşık 3 yıl önce elime aldığım ama okuyamadığım daha sonra bi kitap muhabbetinde elif şafağı konuşurken arkadaşımın bu kitabı okuduğu ve elinde olduğunu söylediği ve benim istememin yaklaşık 3 -4 ay sonrası elime ulaşan ve yine sonra benim alıp başka bir arkadaşıma verdiğim ve tekrar ve yine sonra 1 ayda ben okuyayım diye elimde sürünen bir kitap baba ve piç :)
      Kitaba gelince elif şafağın tüm kitapları gibi edebiyata doyuran bir kitaptı.Bu kadar beni edebiyata doyuran bu kadar konuştuğum dile ne kadar uzak olduğum konusunda düşündüren ikinci bir yazar henüz bulamadım . Ama elif şafağa körü körünede sevmiyorum çünkü bence konu yönünden eksikleri var duygu olarak dolu bir kitap ama fizksel hareketler konu ilerlemesi biraz az ...günümüz dizileri gibi bir kitap sanki 20 yıl öncesine bi gidiş geliş var... herşeye rağmen güzel bir kitaptı sıkılmadım hiç. Ve konu olarakta bence mükemmele yakındı.eskiden olsa kitabı anlatırdım ama şimdi 4 tanede olsa izleyenim var kırılma anını söylemek istemem :)
     
      Teşekkürler elif şafak güzel bir kitaptı .. senden de özür diliyorum kıymetli eski dostum baba ve piç çok uzun zaman elimde kaldın:) kusuruma bakma 
        Genel anlamda beğenerek ve severek okuduğum bir yazar elif şafak araf durumunu ve femininst tavrını her romanında anlatan biri o.okumak istediğim 5 kitabın kaldı 5 tane okudum onlarıda ömrüm yeterde okurum inşallah..
       
          
          Veee kitabımı bitirir bitirmez okumak için can attığım ilk kitabını çok beğendiğim john verdon ve gözlerinin sımsıkı kapat var ... başlasın serüven açılsın perde :)

Hiç yorum yok: