22 Mayıs 2012 Salı

bana ait olan



















 



Elimde kalem olsa yazsam seni sokaklara
Ve sensizliği silsem tüm silgilerle evrenimden
Dün gece gibi yakınsın ama bitmiş bir rüya kadar uzak
Sakınmaktan ne hale gelmiş dilim adını anmaz olmuşum
Ve sen öyle bir sensinki senden bile büyüksün aslında
Yarınlarımı çalan hırsız
Geçmişimi çeken süpürge
Kaderimi çizen ressam
Bakıyorumda köşe bucak senle olmuşum ben
Bakıyorumda seni tanımadan sevmişim ben
İçimde bir sen yaratmışım sana bile söylemeden,sormadan
Ne geceye ait olmuşum ne gündüze
Ne siyaha bulanmışım ne beyaza
Ne ay beni sevmiş ne güneş
Arafta doğmuş arafta batmışım ben
Sıkışıp kalmış,hep aynı zaman dilimi
Şimdi sen çıkıp gelsen bile tanımam seni
Çünkü gözümdeki sen senden öte
Çünkü ben içimde yeni bir aşk büyütmüşüm
Kimseye yazılmamış olan ...
Kimseye ait olmayan sadece bana
Ve yanlızlığıma emanet olan...
Karanlık köşelerimde..



(alıntı değildir:)

Hiç yorum yok: