13 Mayıs 2012 Pazar

ŞAMPİYONSUN GALATASARAY ...

bu blog da yazılacak bişey değil belki ama sonuçta bunu için beni yargılacak kimse yok :) sevincimi hüznümü paylaştığım dostlarımı anlattığım bir sayfa burası benim için ve buda benim için büyük bir sevinç ve anlatmam lazım

Tüm stres sıkıntı dert keder hepsi geride kaldı .Geçen hafta pazar günün den beri fenerbahçe maçını düşünüyor her gün hemen hemen onlarla ilgili haber okuyor onlarla ilgili yorumlar yapıyordum.
          Aslında sıkıntı sadece bunla da değildi.O gece nöbetçi olmam ve hastanemin kadıkoye yakın bir yerde olması idi . Düşünmesi bile çok kötü idi. malum fenerbahçe kazansa idi fenerliler ya travma ya biber gazı zehirlenmesi , yada alkol intox olarak acile gelecekti bende galatasaraylı olarak delirecek çıldıracak belkide terbiyesizleşip içimden küfürler edecektim Ama adalet yerini buldu ve şükürler olsun ki bu olayların hiç birini yaşamadım
      Şampıyon olduğumuzda çıktım dışarı aldım atkımı  bi 5dk sevindim . Sonra herkesin medeniyeti farklıdır deyip atkımı çıkarttım ve çalışmaya devam ettim tabi fenerbahçe formaları dolu bir acilin içinde.. alkol intox bir genç cünent çakıra küfürler ediyor ''Golümüzü yedi i..ne diyor .Niye verdiniz lan şampıyonluğu diye naralar atıyordu acilin içinde .. eee şampıyon oldugumuz için  içimden kıs kıs gülüyordum .. Eğleniyordum böyle olaylarla . Tabi bir çokda darp ve kafaya yabancı cisim alan omzu çıkan insanlar geldi tabi ama beni en çok alkollu anti-cünetci arkadaş eğlendirdi.
   Geçen seneki travmatik sonun ardından bu sezon şampiyon olmamızı ben beklemiyordum açıkçası ..Berbat bir sezonunu ardın da bu seneki geri dönüş tüm galatasarylıları oldugu gibi beni de sevindirdi tabi.Bu senenin kahramanlarını başta fatih terim , ünal aysal, ve futbolculardan da elmander selçuk muslera ve genç semih olarak  seçiyorum .Umarım çıtayı yükseltiriz ve seneye daha iyi bir kadro ile şampıyonlar liginde oynarız ..



Bize yaşattığın bu güzel sevinçten dolayı SONSUZ TEŞEKKÜRLER GALATASARAY ....
ŞEREFTİR SENİ SEVMEK SENLE AĞLAYIP GÜLMEK GALATASARAY...

VE ŞAMPİYONLUK POZUMUZ OĞLUŞUMLA
BİRDE AİLECEK VAR TABİ :)

Hiç yorum yok: