21 Eylül 2012 Cuma

aşkın gözyaşları-3 Sinan Yağmur

    Aşkın gözyaşları serisinin son kitabı kimya hatunu okumak için baya dolaştı elimde tatile gittik onla sonra hastaneme gitti geldi benle ama sonunda evimde bitirdim.
    Diğer 3 kitaba nazaran daha az etkilendim zira 2.kitabı(mevlana) beni çok etkilemişti. Ve bu kitap için beklentimi üst seviyelere çekmeme neden  oldu ama her ne olursa olsun bu kitapta en az diğer ikisi kadar güzel bir anlatımla yazılmıştı.
    Bir erkeğin bir kadının ağzından kitap yazması zor olmalı diye düşünmekteyim ...Evet zor ama asıl zor olan bence sinan yağmurun bu kitapların genelinde yaptığı yanı mevlanın,şemsin ve kimya hatunun ağzından olayları anlatması ...
    Kitabı genel olarak beğenmekle birlikte sonundaki kimya hatunun mektuplarını okumaktan sıkılmadım desem yalan olur ama pire için yorgan yakmanın da luzumu yok sanırsam
Böyle güzel 3 kitabı yazdığın için aslında bu kadar güzel anlattığın ve onların ağzından onları bize yaşattığın için çok teşekkürler sinan yağmur .
   Ayrıca bir konyalı olarak içinde bulunduğum şehirden ne kdar uzak olduğumu hatırlattın bana
konyanın yabancısı bir konyalı olduğumun farkına vardım.
  Şems tebrizi camiinde bir sabah namazı kıldım.Buna sen sebeb oldun yoksa ne sabah namazı kılmak için oraya gitmezdim ...
  Güzel bir dostluğumuz vardı senınle aşkın gözyaşları ve burda bitti teşekkürler sanada ...

      ''Şarap haram,ancak insanları kandırmak,yalan söylemek dahada haram.Bazen çirkin,haramı ödüllendir ki helalin büyük tatlılığı ortaya çıksın .

(aşkın gözyaşları 3 sf27)...

Hiç yorum yok: