22 Eylül 2012 Cumartesi

Şemspare -Elif Şafak

İyi bir Elif Şafak fanatiğiyimdir ben .Hep söylerim bi erkek için Elif ŞafaK'ı okumak zordur diye ama zor olmasının nedenini sevdiğim için çok da sıkıntı olmuyor açıkça neden mi ;Çünkü Türkiyedeki kadınların Elif Şafak gibi Kişiler tarafından cidden savunulmaya ihtiyacı var ve onların fikirlerini okumasına ayrıca..İşte bu sebebten ötürü çokda zoruma gitmiyor tabi ..
Kitaba gelince firarperstteki gibi gazete yazılarının toplandığı bir kitap.Ama içinde gerçekten çok güzel yazılar var ve nasıl oluyorsa 3-4 tanesi gerçekten tam benlik deyip tekrar tekrar okudum .. Yani bu kitap için aslında çikolata diyebiliriz canın çeker ve yersin ya hani veya gözüne ilişir bir yer işte öyle bir tat bırakıyor sana beni al ve oku diyor ve ilk sayfayı açtığında okumadan bırakamazsın diyor
     Bir çok yazısını okumustum aslında okumadıklarım da vardı ama seviyorum böyle kitapları ben çünkü daha hızlı okuyorum en azından hastanede boş bir an da okumak benim işime geliyo. Anlamadığım veya tekrar okumam gereken bir yer olmuyor romanlardaki gibi  .Can Dündar 'ın Aşka Veda kitabından hemen sonra okudum güzelde oldu aslında :)

Bir çok yeni isimde kattım onla birlikte listeme bunlardan biri milan kundera(aslında baba piçten sonra merak etmiştim ama burda da bahsedince aldım kitabını ve okumam için beni bekliyor )
bir diğer isim joyce carol oates birde vaclav havel var tabi gabriel garcia marguez var tabi birde yaratıcı beyin ve germinal kitapları baya faydalı bir kitap oldu açıkçası bir çok kitabı ve yazarı tanıdım merak ettim bu yazarları ve kitapları da okuyacağım tabi ..Elif şafak seviyorum seni ben be cidden kalemin hep böyle güzel olsun ve hiç bozulmasın kim ne der ne söylerse söylesin
 teşekkürler şemspare -elif şafak güzel bir dostluktu bizimkisi....

''ha bire kıskançlık duyan iç huzurundan yoksun bir insandır'' sf173

                                              birde çizimler süper. m.k perker kalemine sağlık

Hiç yorum yok: