23 Ocak 2013 Çarşamba

KİTAP KARDEŞLERİM....


1 seda_alegria  2anjelika diçko
 3dilahan biçe
4 dilara 5kitapkurduebru
6kitapkokusuesra
7gülmeyiseven  8melikeyılmaz      
     
 


1sadekahve    2sarıkayaeda   3drydnz 4cylncrdklı   5mehtapcanciger
6mutlulukoyunu 7hbaydar    8ardenyılmaz 9fleurdelys70
10reyhanRahime  11hasantandogan  12adeskaya 13sadeceseda
14cansuyılmaz  15denizbagce 16segese  17kammm_ 18belibon
19gargamella   20nazliözenn    21-4temmuz   22adnbn 
23uğurlukelebek 24matmazelnur  25mervekvdr    26aryarengin 27xyzezgi   28sukrans  29benmayka  30nilig  31tullys    
   32dus_kizi   33sumeyraozbakar       34adadoga 35pearlebru36popurcuk   37emınegulmez 38yagmursahn  
  39cancoban 40yesimsevince   41nnyssa   42betty_can 
 43damlacerrah 44ilkershn  45saerk  46dilarasimsek 
47fıstıklıtombi 48ozlemmg 49aysenılgın
 50hamidetekin 51g3ls3h 52cılemkucukoruc 53stylopunk 
54byzkymz  55yalinsef 56selminergül 57yaseminyılmaz 
58erolcelik 59mrvaga   60fat_a_def  61özlemkaragöz 
62sevda77 63fatoniko 64elifneslihan    65teddyflondon           

VE 3 KOLDAN YÜRÜTTÜĞÜMÜZ KİTAP KARDEŞLİĞİNDE BUGÜN İTİBARİYLE LİSTEMİZ BÖYLE.76 KİŞİYİZ VE HER GÜN KATILIMLAR OLMAYA DEVAM EDİYOR 100 OLABİLİRMİYİZ BİLMİYORUM  BİLE AMA BU SAYI  BİLE BENCE ÇOK ÇOK İYİ .... TEŞEKKÜRLER KİTAP KARDEŞLERİM..
   


1asabi bakire    2 zehra 3 anarşi tebessümü

5 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

76 kişi bqayağı iyi bir rakam bence:)))

Adsız dedi ki...

Instagram kullanmıyorum fakat blogger hesabımla ben de katılmak isterim. Daha önceden yazacaktım ama fırsat bulamadım maalesef. Kitabımı bile aldım ama bugün :))

Adsız dedi ki...

benide eklerseniz çok sevinirim blogger ım ile katılmak isterim.

Kitapçı Kedisi dedi ki...

mart ayı için duydum ki Amin Maalouf'tan bir kitap seçmişsiniz, ben de twitter'dan katılmak isteerim :) tabii fırsat buldukça blogdan da yazarım :) twitter'ım @kitapcikedisi

bana da yer verirseniz çok mutlu olurum :)

Adsız dedi ki...

Şubat ayının sonlarına yaklaşırken mart ayı etkinliği ile ilgili bir haber var mı diye bir bakayım dedim blogunuza, göremeyince aklıma instagram hesabınız geldi, iyi ki de gelmiş. Orada yeni listeden, ankete, kitaba kadar pek çok bilgi vardı. Fakat instagram hesabınıza bakmak sonradan aklıma geldiği için henüz haberdar olabildim hepsinden.

Etkinliğe blogumla katılmıştım. Fakat instagram hesabınızdaki listede ismimi göremedim. Sizden isteğim eğer etkinliği hala blogger üzerinden de sürdürmeyi düşünüyorsanız yeni haberleri blogunuzda da paylaşmanız. Böylece hem benim gibi blog hesabıyla katılıp instagram hesabı olmayan arkadaşlar haberdar olmuş olur hem de daha geniş bir kitleye ulaşılır