24 Şubat 2012 Cuma

BU KIZ BENİ AŞAR...

           bugün seyrettiğim ve oldukça beğendiğim bir film.. konusuna gelince kpaktada görüldüğü üzere gayet güzel alımlı ve başarılı bir kadın ve saf ve iyi fakat kadınların ilgisini pek çekmeyen süzük bir erkeğin arasında geçen romantik koedi bir film.. genel olarak eğlenceli bir film ben sevdim..bu yazıyı kimsenin okumayacağını bildiğim için çok rahaat yazıyorum evet günlük ben bir film eleştirmeni değilim o anda hoşuma gitmişse gitmiştir işte okadar :)güzel bir kadını herkes ister eminim ama iyi fakat yakışıksız çekici olmayan bir erkeği kaç kadın ister? veya kaç kadın  boyle bir erkeğin hayalini kurar.? anlattığım şey aslında  hayalimizdekinin ne olduğu değil aslında gerçek olan şey neyin yanında mutlu olduğumuz kiminle birlikte ve naıl mutlu olduğumuz güzel veya çirkin bakımlı veya bakımsız sexy veya değil bunlar değil asıl olan. asıl olan kiminle mutluluk kelimesini tatdığımız .. aslında herkes aynı şeyi istiyor ama herkes olmasını istemediği şey için kavga çıkarıyor .yani mutluluğu herkes istiyor ama egolarımızı fikirlerimiz davranışlarımız, alışkanlıklarımız tartışmaya ve mutsuzluğa sevkediyor onları hep göz önünde tutuyoruz ve ikinci plana atamıyoruz... işte tüm sorun da tam burda ortaya çıkıyor kendinden ödün vermemek için çaba gösteriyoruz ama mutlu olmak için şeyler oldukça kısıtlı çünkü . herşeyimizi ödün vermemek için harcıyoruz ve işte tam bu konumda sorunlar ortaya çıkıyor hemde büyük sorunlar ve tıpkı küçük bir çatlaktan sızan su gibi zamanla aşınıyor ve barajımızdaki tüm suları kaybediyoruz.. göz göre göre ....

Hiç yorum yok: