20 Şubat 2012 Pazartesi

SUDA YAN ATEŞTE BOĞUL (CHARLES BUKOWSKİ)

   ve bir dostluk daha son buldu .. ben ve suda yan ateşte boğul(bukowski).aslında 2 yıldır hiç şiir kitabı okumamıştım en son çileyi okmuştum. sonra bir cemal süreya denedim ama pek anlayamadım diyebilirim:) bu aslında kendi dilinde okumuş olsam daha bir güzel gelebillirdi ama çoğu şiir bana deneme gibi geldi.ben bir kitap eleştirmeni değilim sadece kitabın bende bıraktıkları ve düşündürdüklerimi yazıyorum y.. ve bende bıraktıklarına gelirsek bu kitap bende brahms ı ve klasik müzik dinlemenin ne kadar güzel bir duygu olduğunu öğretti... birde bukowskiyi tanıma fırsatı sundu bana onun aşkını alkolikliğini,hayatı umursamadan yaşayışını kadınlara ve sex e olan ilgisini at yarışları ve boksa olan ilgisini ve babasını hiç sevmediğini öğretti... her şeye rağmen bence güzel bir kitaptı güzel şiirleri vardı elbette ama benim en çok beğendiğim şiiri edebi bir aşk ve evime gelme eğer gelirsen güzel ve okunası şiirler hele birde edebi bir aşkda bir söz varki çok çok fena...   şöyle diyor buko ; 
  düşünüyorumda bir kadın açmamışsa bacaklarını
 35 yıl 
 iş işten geçmiştir
aşk için de 
şiir için de.

seni tanıdığıma sevindim bukowski . tüm kitaplarını okuyacağım sanırım

Hiç yorum yok: