23 Temmuz 2012 Pazartesi

DOĞUKAN EFEME ....(geleceğe mektup )

   Seni sevmekti en güzel şey aslında tam 1 yıl once bugün doğuvermiş bizi dünyaya ortak etmiştin.. Herşey senle güzel sensiz ise anlamsız ve sıkıcı gelmişti.Her adımda seni düşünüyor her cümlem sen kokuyordun oyle guzel bir kokun vardı ki başka hiç bi koku çekmiyordu güzel gelmiyordu artık...Sonra yavaş yavaş herşeyimize ortak oldun . Birlikte yemek yer birlikte guler birlikte uyur olduk sankı saatım sendın artık ve herseyimi sana göre ayarlıyordum ...Gece nobetlerınde hep fotoğrafını sevıyor sabah gelınce doymayacagımı bıle bıle buyuk bır askla senı opuyordum. Senı cok sevıyordum ben kımseyı sevemedıgım kımseyı ozleyemedıgım kadar cok sevıyordum.
     Annen işe başlayacağı için sana bakıcı arıyorduk .Ama seni yabancı bir ele vermek istemıyorduk.Birde baktıkki sonra benden daha ıyı bır dadı bulamaycagız sana .beraber uyanıyorduk oncelerı ayagımda uyuyordun ,daha sonra omuzumda uyumaya basladın ve nerde olursa olsun omzumda uyudun..Nobet cıkıslarımda bazen ıdare bıle edıyordun beni.kendı basına oynuyor bana hıc dokunmuyordun Kahvaltı yapıyorduk bırlıkte oglen yemeklerımız oglen uykularımız vardı hersey bızımdı bız beraber yasıyorduk hayatı..



     Birde baktımki 1 yaşına gelmişsin evet belki hala yürümüyor ve konuşmuyorsun ama bana konuşan yürüyen bir çok insandan daha iyi bir hayat enerjisi veriyorsun.Öncelikle gülüyorsun .Kim olduğu hiç onemli değil herkese heryerde gülüyorsun . Gülmenin nasıl güzel birşey olduğunu öğrettin bize somurtmanın hiç bir fayda sağlamadığını hep gülerek de dünyayı güzelleştirebileceğini öğrettin .Teşekkürler her şey için oğlum iyi ki doğdun ve iyi ki benim mukemmel ve biricik oğlumsun .Bugün düşündüğüm şeyler 2. 3. 23. yaşında da değişmeyecek ben bundan eminim sende emin ol ...(geleceğe mektup)...21.07.2012

2 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

nice mutlu ve birlikte yaşlarınız olsun, Allah ayırmasın:)

felsedeb( stylopunk) dedi ki...

amin ..... çok teşekürler...