3 Temmuz 2012 Salı

ruhu genç babam



























zordu benim için tatile kafa dinlemeye gitmişken birde baktım ki babam hasta
Evet kolay olmalıydı aslında 85 yaşında benim babam diyebilirdim ama
2.kez karşılaştığım bir şey babamın hastanede olması zor oldu
o dağ gibi babam en ufak bir çıtırtıda gözleri dolar,konuşamaz olmuştu
eee koca namı değer yozgatlı idi o yorulmaz hiç durmazdı sabahın 6 sında kalkar bahçede tarlada ineklerin yanında vaktini harcardı akşama kadar hiç durmadan bişeyler yapardı
zor du onun için bir hastane odasına tıkılıp kalmak dünyalar onunken
aynı zamanda hala gençti ruhu niye böyle oldum ben diye sorabiliyordu
yaşlıyım demedi hiç babam
ölümü kolayca ağzına alabilen
ama hiç ölmeyecek gibi yaşayabilen biriydi benim babam
hala ayaktasın Allahıma şükür
okulumu bitirdiğimi görsün evlendiğimi görsün torununu görsün diye görsün sıralarken sen hala ayakta idin babam
kimseyi sevmezsin gibi yapmak zorundamıydın bilmiyorum ama biliyorum beni seviyorsun bir kere oğlum demesende başımı okşamasanda biliyorum seviyorsun
haaa sevmesen ne olur benim sevgim ikimizede yeter babacığım sen yeterki yanımda sağ salim otur
o koca heybetinle ve sımsıcak yüreğinle ...

Hiç yorum yok: