27 Aralık 2011 Salı

eldeva derken (4 ocak 2010

14lük bıyıkları cıkmamıs bi çocukken gelmiştim sana konya

utangaç ve çekingendim çokk değiştirdin beni...

yanlızlığı öğrettin bana konya önce tek başına ayakta kalmayı

bütün dertlerden kurtulup kötülerle savaşmayı

önce son aşkımı verdin bana sonra işimi verdin elime

ama ayrılık vardı her sevgide her mutlukta

şimdi gidiyorum konya

sende daha büyük

senden daha korkunç

senden daha sevimsiz bir kente

affet beni konya

heyecanımı sana bırakıyorum ona iyi bak

üzme onu yanında olamayacağım onun

kendine iyi bak konya yanlızlığı vermiştin ya hani bana

şimdi emaneti sana teslim ediyorum

herşeyimi buldugum şehir bu kez bişeyim hariç herşeyimi sana bırakıyorum

her bitiş bi başlangıçsa senle ben bittik konya

başlangıç meridyenim sensin

seni unutmam korkma

unutma unutturma

elveda derken.......


( 7 yıllık yaşamımda bana çoook sey kattın tesekkurler konya...)

Hiç yorum yok: