27 Aralık 2011 Salı

kafalar değişmeli



kimin sözü hatırlamıyorum ama güzel bir kalçanın güzel bir kafadan daha çok prim yaptığı bir ülkede yaşıyoruz demişti...
BU ÇOK DOĞRU BİR SÖZ istersen deneyin şimdi
          2 kız arkadaş otogar da ellerınde 3 5 valız gelıyorlar ve cok yorulmuslar sıze yaklasıyorlar ve yardım edermsısınz diyorlar.. sizde gozlerınızden çıkan ışıkla ve hayal dunyalarınızdakılerle, evet ,takibiki zevkle vs vs.. cümleler kurarak valızleri taşıyorsun .. aynı olaya tersten bakarsak 2 erkek arkadaş bu yardımı sızden ıstese ııııı ya işim var, belım agrıyor ,acelem var gibi bahaneler uyduruyoruz veya yardım edersek de hayal dunyamızda öfff nerden çattım bunlar nerden cıktı dıye cumleler kuruyor.. tabiki bunlar sadece erkek ler ıcın gecerlı seyler degıl bı kız bı kızdan yardım ıstedıgındede aynı sorunla karsılasıyor . ülkemizde guzel kızlar tabı bırde bunu kullananlar aslında tum kapıları ardına kadar acarlar bunların bır ornegıde zengın iş adamları ıle evlenen mankenler veya sanatcılar .. bunları kullanıp boyle ınsanlarlarla evlenıp geleceklerını garantıye alıyorlar . en kutsal kurumda bıle torpıl donuyor yanı ...


neyse umarım kullanmadan kullanılmadan bı hayaT yasarız kalcalar makyajlar veya mını etek boyu ıse gırısı etkılemez.. fıkırler gorusler konusmalar etkıler dileğiylee ...

Hiç yorum yok: