27 Aralık 2011 Salı

sahte ve çevre

ben dostumu diğer arkadaşlarının yanında tanırım... benımle nasıl onlar la nasıl diye bakarım baktımki dostum benımlede aynı onlarlada derimki ben onu dost gibi o beni arkadaş gibi seviyorr....ama baktımki diğerleri ile bana göre daha seviyeli herşeyi konuşmuyor benım yanımdakı kadar eglenmıyor ..... vay be derim yanı dostumu ben sevgili gibi severim.. lakın affım çok olmaz .baktım değer verdigim altında degerım salı veririm gitsin ..benım bır degerım yoksa yoklugumda bellı olmaz ..dostluk ap ayrı dır dostluk kardeşliğin üstündedir...lakin bu devirde dost çççoooook zor bulunmakta herkes birbirine çıkar ilişkileri ile bakmakta çevrelerini genişletmekte ve çevreci yapılarını kimseye bellı etmemektedir herkesin bir maskesı var guzelce takıp dolastıgı belkıde bu maskeyı takamadıgım ıcın fazla arkadas edınemıyorum ... ama olsun bır elın 5 parmagını gecmıyecek kadar dost bana yetıyor zaten ytrınce kazık yedık artık fazlasına da ıhtıyacım yokk.......

Hiç yorum yok: