27 Aralık 2011 Salı

UZATMAYA NE HACET^^^



sanki yokmus gibi oluverdim bugun
sanki hiç tanısmamısım kendimle
aynaya baktımda tanıyamadım o şahsı
yuzu gulmuyoo asık birazda kederli
sessiz kendince biraz birazda tavırlı
gecmişten bahsetmeye gelmıyo onla
hatırlamak bile istemiyoo artıkım
insanları gulumsetmek için ugrasmıyo artıkım
kendi bile unutuyor gibi artıkım dıslanmanın latıncesini ogrenır gıbı olmus artıkım
yanlızlık artık canıma tak etmişcesine unutmusum dostlugu kardesliği
ama pardon bana unutturmuslar sanki
ama bazen dusunuyorum da gercek dostluk nerdebilen varmıkı
hatırlıyorlamı en son kım için fedakarlık yaptılar
kime aşık gibi sevdiler deger verdiler
ilan versek bulurmuyuz bilmem ama
zor bi olay ben cok denedim olmadı
artık sadece tek gercek var oda içimde saklı hepde orda kalacak gerisi yalan olmus ama farkında değilmişimm. sannkii...

Hiç yorum yok: