27 Aralık 2011 Salı

nerden nereye

Köyden indiğim bi kenttin konya benım için son aşkımı bulacagın bı gemı olacagın hiç aklıma gelmemısti...

7 yılımı kültür shop tarzı yurttlarda yasadıgım bi yerdin konya hayatı bu kadar yakın hissetmemiştim....

duraklarda duracak kadar vaktım olmamıstı konya fazla mesaiye kalmıstım ben birin de 2004de...

sakındım aslında konya hırcınnlık sadece içimde hapsettiğim bi mahkumdu hep

ben kalabalık bı toplumda yanlızları oynayan bi aktördüm bazen konya.....

bazende sevgiye asıl sevgiye muhtaç olan anneee karnım acıktı demeden buyuyen bir çocuktum

hayattan aldıgım 22 nefesı dürüstlüğe harçlık yapmısken ben peynir zeytinle sabah kahvaltılarındaydım..

haftalık 5 lırayla geçim derdi aramaktaydımm...fakirdim heme çokkk fakir ssevgi fakırıydı tenha kalbım..

umurlarına takmadıkları ben benlıgımle savastaydım hep hatalarıma bakarken gordum aslında gerçekleri..

girdaplara girdiğim stres topu oldugum bu diyarda kaç kez direkten dondum hatırlamıyorum....

her gun aydınlık için ugrastım yaktıgım ısıkları bıle gormedım bazı gunler,umuda bagladım hayatı...

dönüp baktıgımda arkama iki tür insan bıraktım arkamda..

borçlu olduğum insanlar ki bunlara borcum sadece maddı kendı karakterlerı gıbı...

borcunu ödemekten yılmayacagım gercek MAnEvı insanlar.....

sen hangisindesin ?? veya hangisi olmak istersinn??

bazıları tercihin yaptı...........................

Hiç yorum yok: