27 Aralık 2011 Salı

SADECE YANLIZLIK (2009)

gecenın ayaz vakıtlerinde cok insan yanlızdı tıpkı ben gibi ve diğerleri gibi gecmişi paylaşacak yanlız ve sessiz bir adamım ben hasreti basına koymuss gecmişi sağ cebinde gelecegi sol cebinde tasıyan yanlız bir kayıkcı.. hayat insanı o kadar zor kulvarlara sokuyorkı bazen kimnle neylee ugrastıgını ugrasıyor insan cok guzel bi söz vardır bildigim...(insanlar KAPANAN KAPILARIN ARKASINDAN COK AGLADIKLARI İÇİN AÇILAN KAPILARI GORMEZLER DİEE) GERCEK ACININ TA KENDİSİSİDİR BİLADERR:) hayatın ceşitli yollarında sadece bi tekerlegim ben nereye nasıl gidicegimi bilmiyor vede merak etmiyorum ben kimsede etmesin kimsede düşünmesin beni zaten düşüneneler parmakla sayılabilecek tarzdaaa.... yanlızlığı geceleyin herkes yasar ama bazıları her an yanında yanımasında hisseder her an onunla birlikte yurur gezer sanki yanlızmısımda ondan kurtulmayı cabalıyormusum gibi saga sola bakmalar yokmu birinin seni cok seviyorum demesi yok mu insan orda bitiyoo işte yanlızlık cıkıp gidiyo yanındaaan..:))

Hiç yorum yok: