7 Mart 2012 Çarşamba

BAĞLANMAK YOK VE ARKADAŞTAN ÖTE...

             
iki filmide sanırım aynı güm seyretmiştim ..yanlış bir zamanlama oldu benim için .. romantik komedi seyretmeyi seviyorum çünkü dünyada gülmekten daha çok zevk veren hiç bir şey yok!!! bir erkek olarak söylüyorum bunu gülmek benim dünyada zevk aldığım en güzel şey. :) neyse /// natali portman ve ashton kutcher ın başrolünü oynadığı bağlanmak yok filmi çoçukken başlayan ve bir raslantı sonuccu karşılaşıp sadece yatak arkadaşı olan sonrada mutlu sonra biten bir film olarak nitelendırmek dıgru olabilir..
             Ama filmde natalie nin oyunculuğuna diyecek bişey bulmak işte o imkansız bişey...v for ventetta da hayran kaldığım natalie burda ne yapsa belkide bana güzel gelmiştir ... ama ashton da bir okadar iyiydi .. film bizim kültürümüze epey bir ters gelebilir ama yatak arkadaşı sanırım bizdede aşkım kelımesinin altında bir çok kez karşımıza çıkan bir olay ... neyse bunu konuşmak için erken olabilir

arkadaştan öte ise bir işi kabul etmesi için sanrım new yorka gelen bir erkek ve ona işi kabul ettirmek isteyen kadın arasında başlıyor .... başlangıcı aşk tesadüfleri severdeki gibi yorumun okumustum ve cidden öyle....ıkısıde yeni bir ilişkiden cıkmışlar ve sevgili istemıyorlar sonra sex arkadaşı oluyorlar... hatta arkadaş olarak erkeğin(erkek ve bayan diyorum çünkü isim hafızam pek fazla yok) los angelesdaki evine bile gidiyorlar ... justini hep sevmişimdir ama şarkıcı olarak oyuncu olarak değil... mıla kunisi ise ilk defa seyrettim bence güzel ve tatlı bir kız oyunculuğu da epey bi iyi ben sevdim en azından .:)..
        iki filmde konu olarak hemen hemen aynı kız ve erkek yatak arkadaşı olur  ayrılırlar ve sonra başka biriyle olmayacagına ınanıp birbirlerine dönerler ... ikiside komık ve eğlenceli .. seyredilesi filmler tabi anne baba veya erişkin olmayanlarla değil :)

Hiç yorum yok: