30 Mart 2012 Cuma

GEÇMİŞTEN GELECEĞİME DOĞAN GÜNEŞ

                hani diyorum ki yarın sabah uyandığımda geçmişe ait hiçbir şey olmasa... bi bugün olsa birde yarın geçmişe ait iyi kötü ne varsa alsa götürse rüzgar,yağmur çamur her ne ise ...ne yaşanmışlıklarım olsa ne yaşanmamışlıklarım hiç bir şey kalmasa arkamda ve dimdik önüme baksam hiç bir şeyi düşünmeden sadece ileriye doğru baksam arkamdaki tüm o çatlak sesleri duymasam çoçukluğum gençliğim beni çok geriye götürmese...
          Çok da zor değil aslında.bugünü milat kabul etmek .hiç bir  şey yaşamadan ölümden dönmeden başımıza kötü birşey gelmeden insan kendine bir milat oluşturmaz bilirim ama mesela ben oluştursam bugün geçmişimden sadece iyi anıları alıp yarın doğacak güneşle birlikte yansa geçmişimdeki tüm kötü anılar yarın kimseye kinle bakmasam... her ne yaşadıysam sevgiyi öne sürebilsem yaradılanı severim yaradandan ötürü diyebilsem.
       diz çökmeden ayakta kalabilsem .. ağlamadan önce gülebilsem hüzünkenmeden sevinsem mesela ve kinimi öfkemi bir kenara atsam üstünede döksem benzini ve yaksam ..kumsala gitsem de kalan parçaları da oralara serpsem ve gitseler üstümden... dönmemek üzere hep sevsem herkesi beni sevenleri benden nefret edenleri ve hep okusam boş işlerle uğraşmak yerine . bir bilgiye daha ulaşsam ....vs vs vs
      aslında can alıcı kelimeyi hiç söylemedim olsa etsem yapsam dedim hep..... ama şimdi söylüyorum
 
      BUGÜN BİR MİLAT OLACAK VE BUGÜNE KADAR ÖLMEYEN O İLKEL BENLİĞİMİ ÖLDÜRMEK İÇİN BİR TEŞEBBÜSTE DAHA BULUNACAĞIM


      KÖTÜ HERŞEYDEN ARINIP SAF İYİLİK PEŞİNDE KOŞACAK VE SADECE BUNUN İÇİN UĞRAŞ VERECEĞİM....


        ASLA GERİ GİTMEYECEK OKUYACAK,YAZACAK VE HEP ÖĞRENECEĞİM


        KÖTÜ DEDİĞİM HERŞEYDEN UZAK DURACAK 
 ZORLAMAYLA DA OLSA İYİLİKLERİ ALIŞKANLIK EDİNECEĞİM KENDİMEE....


        VE BURDA KENDİMLE BAŞBAŞA İKEN BU SAATTE HER GÜN BU YAZIYI OKUYUP SÖZÜMÜ HER GÜN HATIRLAYACAĞIM VE ASLA AMACIMDAN SAPMAYACAĞIM BAKALIM NELER OLACAK .... 


       BU SABAH SONSUZ MUTLULUĞUM İÇİN DOĞ EY GÜNEŞ!!!!!

Hiç yorum yok: