12 Mart 2012 Pazartesi

ARTIK BİR DADIYIM:)

veeeee  oğluşuma bakmaya başladım :)benim için farklı bir deneyim aslında ve güzel onla birlikte uyuyup onla uyanmak onunla vakit geçirmek . bugün kahvaltıda düşündümde o gelmeden önce ben kahvaltı yapmayı bile sevmezdim evde bugün öyle eğlendikki kahvaltı yaparken...yumurta ve peynir istedikçe ben verdim meyve suyuma sarktı ama herkes kısmetini yemeliydi ... neyse rutin bir durumumuz var
8 .00 uyan
8 30 uyu :)
10 11 tekrar uyan
10 11 kahvaltı süt :)
13 uyku
14 bişeyler yemek
15 16 17 bazen uyku bazen yemek bazen tırmanmak oyuncak yemek bazende odalara keşfe çıkmak :)
17 den sonra anne beklemek :):)

bu şekilde gidiyor bizim perıyot daha nöbet çıkışı hiç denemedim ama onuda idare edebilirim diye düşünüyorum nobet cıkısı gezıp tozdugum zamanlar uykum gelmıyordu gelsede kahve ıcıyordum bişekilde ayakta tutacağım ve aslında tek cümle tüm yaptıklarımın önüne geçer her anne baba gibi bende yüksek sesle şöyle diyorumm

O HER ŞEYE DEĞER!!!!!
BU DÜNYADAKİ TÜM YORGUNLUKLARA
TÜM DERTLERE
TÜM SORUNLARA
SADECE BİR KEZ GÜLMESİ İÇİN
YAPAMAYACAĞIM HİÇ BİR ŞEY YOK
İYİKİ VARSIN OĞLUŞUMM......

Hiç yorum yok: