27 Mart 2012 Salı

NEDEN ÇALDINIZ?

              gerçekten neden çaldınız? neden benim 1988 ile 2007 arası olan o güzelim herkesin dönmek istediği ama beni kaçar gibi yaşadığım o yıllarımı neden çaldınız ? neden hep eleştiri bombardımanına tutup içine kapalı biri olmama neden oldunuz ve nede lugatınızda bir çok kelime var iken neden SEVGİ kelimesi hiç size uğramadı .               Ve neden kimse benim başımı annem hariç okşamadı.Kötü bir çoçukmuydum yoksa? fazla yaramazmıydım? şimdi söyleyin hadi neden çaldınız_? siz yaşamadınız diye benim de yaşamamam doğrumuydu yanii?bir çoçuğu yetiştirirken onu korkutmak dövmek doğru bişeymi yani? öyle mi adam oluyor insanlar? neden geçmiş aklıma gelince hep sol yanım sızlıyor neden hep kadere sövüyorum ben iyi bir ailem olmadığı için .. anlıyorum çok kötü değilsiniz ama ne kadar iyisiniz ? bana büyüklere saygıdan başka güzel ne verdiniz?iyi bir meslek mi birde? sanki doktor oldum üniversitede bir bölüm okudum  ..lise mezunu olarak kaldım? bu kadar bilgiye aç iken ben .. veeee o geri kafalı namazı dayakla kıldıran yurda gönderdiniz beni? Namazdan soğutmak için .. benim babam bile okadar dövmezken o yurtta dayak yedim ben? gürültü yaptım diye hemde ...
                bunların tek sorumlusu sizlersiniz abilerim ve babam...bu hayatı böyle yaşamamın en büyük nedeni sizdiniz aslında ..sizin yüzünüzden gereksiz bir koşuşturma ile yaşadım dünyadaki ilk 18 yılımı..ne istediniz çoçukluğumdan neden aldınız onu benden neden ben sizin bana verdiğiniz rolü oynamak zorunda kaldım kendi hayatım üzerinde ..oyun oynayacağım eğleneceğim yıllarımı neden hapis yaşadım ben neden o yurda beni yazdırdınız neden kendi evinizde ayda 1 hafta bakmak zor geldi size? biz kardeş değilmiydik sahi.... neden hiç kardeşim rolü oynayamadım ben hep baba rolü üstlendiniz?
             sorular soruyorum ama cevapları yok çünkü muhatabım yok ama sizin yaşattıklarınızı hala silebilmiş değilim hala onları unutabilmiş değilim bir kısmını silebildim ama hala sizleri silmedim .. Sizden istediğim tek şey olan sevgiyi bana çooook gördünüz ve bugün bunları yazıyorsam bilin ki hala sizden aynı şeyi istiyorum .. ama hala merak ediyorum

NEDEN BİR ÇOÇUĞUN ÇOÇUKLUĞUNU ÇALDINIZ ?
VE NEDEN O ÇOÇUĞA BİR DAMLA SEVGİYİ ÇOK GÖRDÜNÜZ?

Hiç yorum yok: