13 Mart 2012 Salı

bugün bitmesi gerekenler

evet saygıdeğer sayfacağızım bugün elimde iki tane kitap var ve ben bunları bugün bitrimem gerekıyor biri yaklasık 10 gündür sürünen charles bukowskinin gülün gölgesinde 2.cilt kitabı ...bukowskinin 2 kitabını almıştım birinci kitabı suda yan ateşte boğul güzeldi ..şiirleri düz yazı gibi geliyor bazen ama bu tamamen çeviriden diye düşünmekteyim neyse bukowskiyi sevdim..at yarışlarına kumara ve özellikle içki ve kadına çok düşkün bir adam şiirlerindede bunları farkedebiliyorsunuz...





Bir diğer kitabım ise ilk defa okuma fırsatı bulduğum franz kafka ve kitabı dönüşüm ... bu kitabı almak istemiştim ama bir türlü fırsatım olmamıştı şimdi boyle bi fırsat buldum ve  okuduktan sonra bellı bir fıkır sahıbı olacagım.. kitabın başında kafkanın hayatı yazıyor . okudum ve yazdıklarını şimdiden merak etmeye başladım bu belkı ilk kitabı ama sadece hayatı için en az 3 kitabını okumak istiyorum. ne kadar yahudileri sevmesem de almanlara kıl olsamda bu adam beni bi şekilde çekiyor ve oku beni diyor . seni kırmayacağım kafka ve okuyacağım.. bu kitaplardan sonraki romanım .. geçte olsa okuyacağım elif şafak baba ve piç... neyse bunları bitirdikten sonra konuşmak dileği ile sevgili sayfam .....

Hiç yorum yok: