31 Mart 2012 Cumartesi

spartacus vengeance ve müthiş sezom finali

                                                                                                                                                                         ve işte muhteşem son ... Spartacus vengeance(3.sezon) finalini biraz önce seyrettim ve bizimo sonunu sürekli saklayan ölecek mi ölmeyecek mi ayrıldılar mı orda kim bastı onları gibi saçma sapan bir tane bölüm sonu görmedim ve sezon finalide tamamiyle muhteşemdi bence...



     Sezon finalinde birde bu kadar başrol oyuncusunun ölmesini hiç beklemiyordum 9. bölümü seyrettiğimde tahminim sadece glaber ın öleceği yönündeydi ama daha final başlar başlamaz mira nın ölmesi sadece bir  başlangıçmış onemeus lucretia ve ashur ve adamları ve sonunda glaberin ölmesi beklediğim bir son değildi birde lucretia ölürken sanki eledim eledim türküsü çalıyor gibi geldi :) spartacusün 3. sezonu bu yaklaşık 26 bölüm  ama hiç sıkıldığım öf bu ne ya dediğim hiç bir bölümü olmadı ..kurgusu tarihi dokusu sahneleri oyuncuları ile muhteşem bir dizi bence imdb notu da 8.7 ..
                        her karakterini ayrı ayrı sevebilrsiniz..Cinsellik objeleri fazlasıyla var hatta yarı erotik bir film bile diyebiliriz belki ama romanın o dönemdeki en önemli eğlencesi glatyatörler ve sex miş.... neyse yeni sezonu iple çekiyoruz bakalım neler olacak başlangıç tarihini bilmiyorum ama her şeye rağmen beklemeye değer .. sevdiğim ve her hafta keyifle seyrettiğim 3 diziden sadece biri ve sonunu görene kadarda hep seyredeceğim... kavgayı gürültüyü çok sevmesemde bu dizi beni çok çekti ve çekmeyede devam edecek yeni sezon 2013 diyor ama umarım oyle değildir :(

Hiç yorum yok: